مهلت مجددثبت نام کنکور ۹۸ از ۱۹ اسفند

مقالات

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۷/۱۱/۲۴ و ۹۷/۱۲/۰۲ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۸ برای‌ پذیرش در رشته های با آزمون دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۹۷/۱۱/۲۴ لغایت ۹۷/۱۲/۰۶) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۱۹ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۲ در نظرگرفته شده است که داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان دراین خصوص اقدام نمایند.

ضمناً لازم است که داوطلبان نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام نمایند:

۱- مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی:http://dipcode.medu.ir برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی ذیل:

۱-۱- کد سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید (۳-۳-۶).

تبصره: این دسته از داوطلبان قبلاً می‌بایست طبق اعلام مدارس محل تحصیل با مراجعه به سامانه فوق کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نموده و در زمان ثبت‌نام با درج کد سوابق تحصیلی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اطلاعات فردی خود را مشاهده ‌نمایند.

۲-۱- کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۷ با عنوان رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی. 

۳-۱- کد سوابق تحصیلی برای داوطلبان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ اخذ نموده‌اند.

تبصره: دارندگان مدرک پیش‌دانشگاهی سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ می‌بایست طبق بند ۱ فوق اقدام نموده و دانش آموزان پیش‌دانشگاهی سال جاری که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ فارغ‌التحصیل می‌شوند، لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام به اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون تاریخ ۹۸/۰۴/۰۳ مراجعه نمایند. 

تذکر مهم: داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (هر دو مورد) هستند، توجه داشته باشند که می بایست از سامانه فوق دو کد سوابق تحصیلی دریافت نمایند.

۲-داوطلبانی که قادر به مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نیستند یا تناقضی در خصوص نمرات و مشخصات فردی مندرج در اطلاعات آموزش و پرورش خود مشاهده نموده اند، ضروری است که از طریق سامانه:  http://dipcode.medu.ir مورد خود را ، به صورت الکترونیکی در سایت مذکور حداکثر تا شروع ثبت نام مجدد اعلام نمایند تا در زمان ثبت نام مجدد، مشکلی نداشته باشند.

۳-با توجه به اینکه اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر در این آزمون ثبت نام نموده اند، از تاریخ ۹۷/۱۲/۱۹ لغایت ۹۷/۱۲/۲۲ روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت، لذا این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود، و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی:www.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های‌:۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

مقالات
جزوات انتشارات گیلنا در باب روش مطالعه ( بخش چهارم )

جزوات انتشارات گیلنا در باب روش مطالعه ( بخش چهارم )   مرحله ی تفکر: در مرحله تفکر، با فکر کردن به آموخته های خود، به آن ها مفهوم می دهیم. همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. به عنوان مثال بین دانسته …

مقالات
جزوات انتشارات گیلنا در باب روش مطالعه ( بخش سوم )

جزوات انتشارات گیلنا در باب روش مطالعه ( بخش سوم ) نکات مطالعه برای کنکور – روش مطالعه پس ختام ( PQ4R) یکی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، روش مطالعه پس ختام ( PQ4R) است. این روش یکی از روش های مطالعه موثر، جهت افزایش بازدهی است. روش …

تماس با خط 1
تماس با خط 2